Skip to content
Plaats je bericht
Plaats je bericht

Versterk de positie van je eigen site!

  • Alle berichten
Plaats je bericht

Versterk de positie van je eigen site!

5 tips bij het organiseren van een bedrijfsfeest!

sannevermeulen, 14 maart 2017

Bijna elk bedrijf heeft wel eens iets te vieren. Het ene bedrijf geeft een groot feest, het andere bedrijf houdt het liever klein. Vaak hangt dit af van het budget, maar soms zijn dit ook gewoon de wens van de organisatie zijn. Klein maar fijn zeggen ze tenslotte altijd. Wat er ook wordt besloten, een kleine of grote viering, elk bedrijfsfeest is leuk. Het zorgt ervoor dat u uw collega’s weer ziet. Deze keer in een informele setting in plaats van formeel tijdens kantooruren. Een bedrijfsfeest betekent niks anders dan even gezellig borrelen en samen zijn met collega’s. Bent u de aangewezen persoon om het feest te organiseren of heeft u het misschien zelfs zelf aangeboden? Leuk, u kunt dan namelijk (bijna) helemaal zelf kiezen hoe het bedrijfsfeest wordt ingericht. In dit artikel leest u 5 tips bij het organiseren van een bedrijfsfeest. Deze tips helpen u hier hopelijk een handje bij.

Tip 1: een checklist maken

In de stress en misschien zelfs haast van het organiseren van het feest, kan het zijn dat u dingen over het hoofd ziet. Om dit te voorkomen is het handig om een checklist te maken. Zo kunt u precies afvinken wat u al heeft gedaan en heeft u een goed overzicht van de taken die nog uitgevoerd moeten worden omtrent het organiseren van uw bedrijfsfeest.

Tip 2: een datum prikken

Kies een datum. Het is handig om een tool als datumprikker te gebruiken, omdat iedereen dan datums kan aanvinken wanneer hij of zij kan. Deze datums kunt u zelf van tevoren opstellen. Neem hier bijvoorbeeld een periode van vier weken voor, zodat er genoeg keuzemogelijkheden zijn maar ook weer niet teveel. Op die manier kunt u daarna als organisator een datum kiezen dat iedereen of in ieder geval het overgrote deel van de medewerkers kan.

Tip 3: uitnodigingen versturen

Verstuur uitnodigingen via de mail en voeg daaraan gelijk een agendaherinnering toe. Op die manier ontvangt iedereen de e-mail met de definitieve datum van het bedrijfsfeest en kunnen zij deze gelijk toevoegen in hun agenda. Dan kan niemand vergeten wanneer het feest is, en zijn de medewerkers er (allemaal) bij.

Tip 4: entertainment regelen

Denk na over entertainment en neem snel een besluit. Het bedrijfsfeest wordt nog spectaculairder als er goede muziek wordt gedraaid en er eventueel zelfs licht- en geluidselementen aan het feest worden toegevoegd. Overleg met het eventuele ‘feestteam’ dat het feest samen met u organiseert of met een andere collega die mee kan sparren over de mogelijkheden hiervan. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een complete drive-in show, maar ook losse extra’s aan uw feest toevoegen als een discovloer of een licht- of lasershow. Regel het wel vlot, want vaak is een DJ bijvoorbeeld al een tijdje volgeboekt.

Tip 5: aanmelden van aanwezige gasten

Vraag aan alle genodigden of ze u voor een door u bepaalde datum willen melden of ze aanwezig kunnen zijn of niet. Zo weet u namelijk hoeveel gasten er naar uw bedrijfsfeest komen. Dat is handig wanneer u inkopen gaat doen bijvoorbeeld. Maar ook bij het zoeken naar een geschikte ruimte is het fijn als u het aantal gasten van het feest weet. Dit geeft u namelijk houvast.

Bonustip: geniet ervan

De laatste tip: begin op tijd en heb plezier aan het organiseren van het bedrijfsfeest. Dan heeft u alles onder controle en komt het helemaal goed!

Rate this post
Bedrijf

Bericht navigatie

Previous post
Next post
https://www.likes-kopen.nl/

Top links

Link Partners

Recente berichten

  • Een Corona zelftest kopen
  • Fabrikanten vragen een ontheffing aan voor de Corona thuistest
  • Een beamer
  • Social media uitbesteden
  • Camerabewaking

Categorieën

  • Android (11)
  • Auto en verkeer (52)
  • Beauty en Verzorging (13)
  • Bedrijf (56)
  • Computers (16)
  • Cultuur en Maatschappij (22)
  • dak (2)
  • Dieren (3)
  • Elektronica (17)
  • Entertainment (16)
  • Eten en Drinken (16)
  • Financieel (30)
  • Games (6)
  • Gezondheid (63)
  • Hobby (20)
  • Huis (40)
  • Huishoudelijk (6)
  • Internet (17)
  • Koken (2)
  • kopen (8)
  • Marketing (12)
  • Media (6)
  • Mode (22)
  • Muziek (9)
  • Natuur (1)
  • Nieuws (58)
  • Reizen en Vakantie (13)
  • Sport (8)
  • Techniek (13)
  • Telefoon (15)
  • Tips (19)
  • Tuin (14)
  • Uncategorized (10)
  • verbouwing (7)
  • Vervoer (31)
  • webshop (9)

Recente reacties

  • Tiffany Laureys op Gratis medium chat
  • Tim op Nederlandse Minix Forum
  • David H. op De invloed van licht op de mens

Archieven

  • april 2021
  • augustus 2020
  • december 2019
  • oktober 2019
  • september 2019
  • februari 2019
  • november 2018
  • oktober 2018
  • september 2018
  • augustus 2018
  • juli 2018
  • juni 2018
  • mei 2018
  • april 2018
  • maart 2018
  • februari 2018
  • januari 2018
  • oktober 2017
  • september 2017
  • juli 2017
  • mei 2017
  • april 2017
  • maart 2017
  • februari 2017
  • januari 2017
  • december 2016
  • november 2016
  • oktober 2016
  • september 2016
  • augustus 2016
  • juli 2016
  • juni 2016
  • mei 2016
  • april 2016
  • maart 2016
  • februari 2016
  • januari 2016
  • december 2015
  • november 2015
  • oktober 2015
  • september 2015
  • augustus 2015
  • juli 2015
  • juni 2015
  • mei 2015
  • april 2015
  • maart 2015
  • februari 2015
  • januari 2015
  • december 2014
  • november 2014
  • oktober 2014
  • september 2014
  • augustus 2014
  • juli 2014
  • juni 2014
  • mei 2014
  • april 2014
  • maart 2014
©2025 Plaats je bericht | WordPress Theme by SuperbThemes