Dat de manieren om reclame te maken de laatste 10 jaar enorm is veranderd zal iedereen met me eens zijn. Gedrukte reclame is duur en de oplages van gedrukte media zijn dramatisch gezakt. Kijk maar eens naar de oplages van de landelijke dagbladen. De opmars van digitale kranten daarentegen is haast niet bij te houden. Deze heeft vele voordelen : het nieuws is altijd te bekijken waar je maar wilt (denk aan de smartphone) en het grootste voordeel is natuurlijk dat deze gratis is. Maar waar kies je voor als je gebruik wilt maken van nieuwe reclamemiddelen? Voor een nieuw soort reclame middel: kijk hier.
Een nieuwe ontwikkeling : het reclamebord buiten
Buitenreclame is niet nieuw. We kennen de borden langs de weg, de affiches aan lantaarnpalen of de posters in abri’s. Een uitstekend middel om regionaal of landelijk reclame te maken is middels billboards langs de snelweg. Maar ben je lokaal actief dan heeft deze dure vorm van reclame maken geen enkel nut. Een mooie en prijstechnisch zeer aantrekkelijke manier van reclame maken is via het reclamebord buiten. Deze werken als grote monitoren waar je jouw boodschap in ruime zin kunt verkondigen. Middels software kan je zelf je reclame ontwerpen en vertonen. En uiteraard aanpassen wanneer je zelf maar wilt.
Een rendabel reclamebord
Daar waar je slechts één boodschap kunt uitdragen middels gedrukte media, zijn de mogelijkheden van zo’n digitaal reclamebord natuurlijk legio. Bij het plaatsen van zo’n bord kun je natuurlijk rekening houden met de plek waar jouw doelgroep zich bevindt. De borden zijn vandalismebestendig en kunnen tegen regen, wind, vorst en extreme hitte. Het zijn solide exemplaren, uitgerust met een warmtebron voor winterse dagen. Omdat je met afwisselende schermen werkt, houdt dit de aandacht langer vast. Het is bovendien mogelijk zo’n reclamebord voor buiten ook binnen te plaatsen door deze te laten uitvoeren met wielen.